Multimediaal

Diverse media inzetten om je doelgroep te bereiken

Bij crossmediaal adverteren maak je als adverteerder optimaal gebruik van de gecombineerde kracht van afzonderlijke (massa)media, die elkaar onderling verstreken en aanvullen. Zo kun je je klanten via verschillende mediumtypen op verschillende momenten en op verschillende manieren met eenzelfde boodschap confronteren. Deze aanpak heeft een bewezen versterkend effect bij het overbrengen van een boodschap.

Alleen massamediaal adverteren is vaak niet genoeg

Eén groot massapubliek via één massamedium bereiken met je boodschap, dat is wat massamediaal adverteren beoogt te doen. Echter, bij massamediaal adverteren via één medium beperk je je tot de mogelijkheden van dat ene medium. Crossmediaal adverteren, zo blijkt in de in de praktijk zorgt voor een groter bereik en grotere impact van je reclamecampagne.

Crossmediaal adverteren op radio, televisie en online

Adverteren op regionale radio, televisie en online media is onlosmakelijk verbonden met succes. Je bent verzekerd van een doeltreffende campagne, met daarbij de unieke variatiemogelijkheden die geen enkele ander exploitant je kan bieden. ORN staat je met al haar kennis en kunde bij om de beste mediamix voor je samen te stellen. Jij kunt bovendien zelf bepalen waar en wanneer je extra aandacht (mediadruk) wilt. Wij zorgen voor een fantastisch bereik, met een inzet die gehoord, gezien en beleefd wordt door je doelgroep. De beste garantie voor een optimaal rendement uit je campagne.