Een groot, specifiek bereik met lage kosten.
Maar liefst 90% van alle Nederlanders luistert wekelijks naar de radio. De een nog langer dan de ander. Radioreclame staat erom bekend dat het in korte tijd veel bereik kan realiseren tegen lage kosten. Bij ORN kunt u zich ook nog op een selectieve doelgroep of een specifieke regio richten!
Een groot, specifiek bereik met hoge impact.
96% van de Nederlandse huishoudens heeft een televisietoestel en het kijken naar TV blijft tegenwoordig niet beperkt tot het toestel. Er wordt steeds meer ook via tablets/smartphones gekeken. Bij ORN kunt u zich ook nog op een selectieve doelgroep of een specifieke regio richten!
Doelgroep-selectief, optimalisatie en real-time meetbaar
Display advertising speelt al jaren een belangrijke rol bij het verkrijgen van (meer) bekendheid voor merknamen, producten en/of diensten. Uitingen zijn relatief eenvoudig op meerdere specifieke doelgroepen te ontwikkelen en uit te serveren. Bij ORN krijgt u premium posities en kunt u zich ook nog op een specifieke regio richten!